Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení
Cestovní kancelář Lilija Reisen, s.r.o., se sídlem Krymská 1716/39, Karlovy Vary, IČ 29117747 organizuje a provádí 2-3 denní zájezdy po Evropě.  

1. Programy zájezdů.
1.1 Programy zájezdů a exkurzí jsou zveřejněny na internetových stránkách. Obsahují základní informace o konkrétních zájezdech, jsou však předběžné z důvodu možných změn způsobených situacemi, které "Společnost" nemůže ovlivnit (vojenské akce, nehody, teroristické útoky, úrazy, nemoci apod.).
1.2 Celková doba trvání zájezdu, účel zájezdu, hlavní směry zájezdu a seznámení s nejzajímavějšími památkami zájezdu jsou garantovány.
1.3 Společnost si vyhrazuje právo, aniž by se měnila celková doba trvání zájezdu, změnit pořadí návštěvy některých míst uvedených v programu zájezdu, jakož i navštívených míst:
- změna ubytování skupiny,
- změnu délky pobytu v různých místech uvedených v programu,
- nahrazení návštěvy některých zajímavých míst jinými.

2. Nástup do dopravního prostředku.
2.1 Pro první nástup do autobusu musí být každý turista na určeném nástupním místě 10 minut před časem odjezdu uvedeným v "dokladu".
2.2 Během zastávek autobusu by se turisté měli vracet do autobusu přesně podle pokynů vedoucího zájezdu, aby nezdržovali ostatní účastníky zájezdu. Pokud se autobus opozdí o více než 10 minut, odjede bez opozdilého turisty. Peníze za zmeškanou část zájezdu se opozdilému turistovi nevracejí.
2.3 Turisté, kteří se opozdí na nástupní místa, dohánějí skupinu na vlastní náklady. V tomto případě společnost nevrací žádné peníze.
2.4 Společnost nenese právní a finanční odpovědnost v případech pozdějšího než očekávaného příjezdu na mezipřistání nebo konečná místa trasy.
2.5 Za víza a potřebné doklady pro účast na zájezdu nesou turisté osobní odpovědnost. "Společnost" poskytuje pouze doporučení.
2.6 Nepřítomnost turisty před nástupem na zájezd se považuje za zrušení zájezdu. Náhrady, částečné ani úplné, se neposkytují; na jiné zájezdy se neposkytují žádné kredity.

3. Pravidla chování na prohlídce.
3.1 Při provádění zájezdů (jakýmkoli dopravním prostředkem nebo pěšky) je každý turista povinen dodržovat obecně přijaté normy chování zajišťující normální a bezpečný výkon exkurzních a turistických činností (návštěva muzeí, provádění exkurzí, procházek apod.).
3.2 V případě nedodržování výše uvedených norem a požadavků ze strany turistů (jednoho nebo více) má vedoucí zájezdu právo obrátit se na oficiální zástupce orgánů o pomoc při řešení problémů nebo vyloučit výše uvedené turisty ze zájezdu.
3.3 Během zájezdů je zakázáno požívat alkoholické nápoje a konzumovat výrobky, jejichž zápach je pro ostatní nepříjemný nebo nebezpečný.
3.4 Každý turista je povinen dodržovat pravidla osobní hygieny po celou dobu zájezdu.
3.5 Nedodržení těchto pravidel může mít za následek odstoupení jednoho nebo více turistů ze zájezdu. V takovém případě nebude ze strany "Společnosti" poskytnuta žádná finanční náhrada.

4. Doprava.
4.1 Dopravní prostředky - autobusy, mikrobusy, minibusy nebo osobní automobily zajišťují jejich majitelé na objednávku "Společnosti - cestovní kanceláře" pro konkrétní výlet v závislosti na počtu turistů ve skupině. Všechna místa jsou předem rezervována, výměna míst není možná.
4.2 "Společnost" nenese právní a finanční odpovědnost, pokud v situacích, které "Společnost" nemůže ovlivnit, je vozidlo nucena nahradit vozidlem nižší třídy.
4.3. "Společnost" nenese právní a finanční odpovědnost, pokud v průběhu zájezdu dojde k poruše nebo nucenému zastavení vozidla nebo v důsledku okolností, které "Společnost" nemůže ovlivnit (povětrnostní podmínky, nehoda apod.), se zájezd stane z technických důvodů nemožným.

5. Změny, zrušení zájezdu.
5.1. "Společnost - pořadatel zájezdu" nenese právní a finanční odpovědnost, pokud je "Společnost" na základě okolností nezávislých na její vůli nucena změnit místo nástupu, místa v autobuse, převést cestující k uskutečnění zájezdu k jiným cestovním kancelářím, změnit program zájezdu, posunout termín zájezdu, zrušit zájezd apod.
5.2 Právě z tohoto důvodu "Společnost" požaduje, aby klient při vyřizování dokladů k zájezdům a exkurzím uvedl své kontaktní telefonní číslo.
5.3. Pokud není možné bez zavinění "Společnosti" kontaktovat klienta, nenese "Společnost" právní a finanční odpovědnost, pokud se klient zájezdu nezúčastní.

6. Zrušení cesty.
6.1 V případě zrušení účasti na zájezdu je třeba zajistit:
- vrácení celé platby v případě zrušení zájezdu 30 a více dní předem,
- od 30 dnů do 72 hodin - zadrží se 10 % z celkové ceny zájezdu,
- od 71 hodin do 24 hodin - zadrží se 70 % celkových nákladů,
- od 24 hodin a méně - bez náhrady.

7. Reklamace.
7.1 V případě stížností na zájezdy organizované a prováděné "společností" si "společnost" vyhrazuje právo na tyto stížnosti odpovědět do 30 (třiceti) dnů. Tyto reklamace je třeba zaslat do kanceláře společnosti nejpozději do 3 dnů po skončení příslušného zájezdu.
V případě úplného splnění programu a poskytnutí všech služeb dle programu - není poskytována žádná kompenzace.

8.  Důvěrnost a ochrana informací.   
8.1 Poskytnutím svých osobních údajů cestovní kanceláři Lilija Reisen dává návštěvník/uživatel/zákazník webových stránek souhlas s jejich zpracováním, a to i za účelem propagace zboží a služeb, jakož i s předáním osobních údajů třetím osobám, které cestovní kancelář Lilija Reisen angažuje za účelem plnění závazků vůči návštěvníkovi/uživateli/zákazníkovi webových stránek podle této veřejné smlouvy.  
8. 2. Návštěvník/uživatel/zákazník webových stránek odpovídá za informace, které cestovní kanceláři Lilija Reisen poskytl na webových stránkách www.lilija-reisen.cz ve veřejně dostupné podobě.

 

 

Přihlaste se k odběru newsletteru